Små små kläder

Har rensat bland Kevins kläder nu ikväll. Blidde inte mkt kvar, knubbisen! :) Dags att köpa nya kläder. Fick ju lite från hans kusin, men de lär nog behövas mer. :)
Vissa kläder har han ju knappt använt heller, skit söta och fina. Att han ska växa så fort! =/ Blir nog att hiva ut dem på tradera igen, det mesta är ju köpt där.. Höll på och tog kort på allt, men kameran dog, så får väl fortsätta senare eller imorn.

Har en kinkig lite pojke här hemma idag. Vill inte sova alls.. Bara gnäller. Imorse fick han bada iaf, han spydde ner hela sig själv. Men det var ju baddags endå så.. :) Han älskar att bada, skrattar och har sig. Söting.


Ska skicka ut min älskade sambo med pappersförpackningar nu. :) Och jag ska väl försöka få våran älskade son att sova.. Fast han ligger och grejar i sängen nu, får väl se om han vill komma upp eller nåt.



Kommentarer
Emma - Mamma till Ebba

Ja men precis! Jag har suttit i nästan 3 timmar i sträck med Ebba vid tutten. :S Men bvc säger att så länge hon går upp i vikt så blir hon nöjd.. ja men det fattar jag väl också, men jag orkar inte sitta i 3 timmar med ungen vid bröstet för att hon ska bli nöjd, man vill kanske gå på toa, duscha , ja göra annat också ibland. :S Så nästa vecka när jag ska dit funderar jag på att prata med bvc om att sluta amma.. jag har lite ångest över det, då jag egentligen inte vill! Men, jag vill heller inte ha en stressad bebis vid bröstet, bara för att jag är stressad. Alla mår ju bättre av ersättningen, har vi märkt!

Plus på det gör det så ont när hon blir ammad. Hur jag än gör så suger hon snett, och det svider, sticker och känns som nån skär av bröstvårtorna när hon äter, och bara jag kommer åt dom när jag är utan bh, så skriker jag nästan av smärta, så ska det ju inte heller vara! Så när hon äter vill jag ju bara att hno ska bli klar, och det är väl det som stressar mig mest, och henne också. :( Känner mig som en dålig mamma, men det vet jag att jag inte är. Men jobbigt när man verkligen ville amma, man trodde att det skulle gå bra osv..

Eftersom vi har ersättning ibland åt Ebba så har jag kunnat gå iväg o handla och så. Men det är ju inte långa stunder, då mina tuttar vill bli tömda.. :P



Nu vart det mkt här, men behövde få ur mig det!

2011-06-07 @ 16:29:49
URL: http://emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0