Svar


hehe är ju sådär, klart det blir mycke jobb för han! man måste ju få lön nånstans ifrån :)



Svar:
Ja jag är ju inte helt dum i huvet, hade jag ett jobb skulle jag hellre jobba än att gå hemma! Jag skulle vilja gå i skolan och få utbildning.
Det jag menar är att de finns en gräns, kliver man innanför dörrn är jobbet utanför. Och inte med hem och man gör inget annat än att pratar om det, ringer och allt de där! Sen har jag hört att jobbet alltid gått före andra hos den där. De säger han ju själv oxå, men han har ju en unge att tänka på nu! Han får gärna jobba hur mkt som helst, men han ska ju inte klaga sen och tro att jag ska sitta och lyssna på hans gnäll om att han är trött och det där. Pengar är inte allt. Man måste våga vara ledig ibland oxå, inte bara på röda dagar och semester.
Det är nu jag förstår varför vissa par går ifrån varandra när dom fått barn, haha :) Trötthet och känslor går inte ihop.

Äsch orka, de är bara jag som förstår hur jag menar. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0