Texas

Igår var en lugn dag, som vanligt. Basse jobbade och Kevin sov typ hela dagen, skönt men ändå tråkigt. Kunde ju inte gå ut heller för de regna, har ju inge regnkläder till mig eller regnskydd till Kevins vagn :( Så blev hemma hela dagen, skit väder! Men skönt väder ändå :) Att man alltid ska gnälla.

På kvällen sen åkte Basse och köpte mat från texas longhorn, grymt gott var det! :) Första gången vi käkade där och det blev godkänt, värt alla dom dyra kronorna, hehe :)

Får se när Basse vill behaga komma hem idag då. Han skulle försöka bli klar tidigt så han/vi kunde gå och spendera pengar på köpis, typiskt! Inget sparande här inte, hehe! :)
Kevin sitter och tittar på tv och sparkar med bena och viftar med armarna i sin siter.. Han kommer nog bli en soffpotatis, precis som sin mor, :) Nej, jag ska nog få honom att bli en natur människa, så fort han kan gå ska vi fan vara ute varje dag. Hoppas jag på iaf.

Undra när jag ska få betalning för kläderna på tradera då? En fråga om jag kunde skicka mot postförskott?? Hur svårt är det att föra över pengar? Talanglös, hon hade tydligen problem med mitt clearnr.. Hmmm..



Kommentarer
Sillie

Hihi =)

2011-06-19 @ 23:57:41
Linnéa

Hihi på dig å :)

2011-06-20 @ 09:59:20
URL: http://chevanilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0