Trådlöst!

Dessa jävla känslor alltså..

Ang, förra inlägget, jag fick det att låta som att Basse inte gör ett jota med Kevin. Men självklart tar han hand om honom, men inte lika mkt som jag skulle vilja. Jobbet är nr 1 tydligen. Och det är ju det jag hakar upp mig på.. Känns som att så fort Basse ska ha hand kevin så är Kevin bara till besvär, och jag har väl svårt att släppa när jag ser det..
Sen mår väl inte jag helt hundra heller, de är väl mkt från förlossningen och efter det som sitter i än. Och mår inte jag bra, hittar jag ju bara fel hos andra! hmm aja..

--

Var till banken ikväll som sagt! Gick skit bra, ska få ett helt nytt kontonr OCH internetbank, tro fan jag är happy nu! :) Sen när man kom hem igen for Basse iväg och hämtade comhem paketet, så nu "surfar" jag trådlöst, fräsigt :) Har några mer kanaler att välja på oxå. Men de var lite krångel att få fart på trådlösa, men det löste sig till slut. Hihi..
Har fått första budet på klädpaketen på tradera oxå! woohoo :)

Har fått tbx kontakten med herr J oxå, känns skönt.. :) Saknar vissa personer från förr.


 tur att ungen är söt iaf! :)

  Sötunge deluxe!



Kommentarer
Anonym

hehe är ju sådär, klart det blir mycke jobb för han! man måste ju få lön nånstans ifrån :)

2011-06-10 @ 13:30:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0