Underbaring

Imorse låg jag och tittade/lyssnade när min underbara son låg i sängen och "lekte" med sina saker efter han fått frukost. Rätt som det är kommer det en liten grå fot, (han har strumpor på sig) ut genom spjälerna! Snacka om att jag blev rädd/paff. Han tycker om att ligga och sparka med benen i luften så högt han kan. Men inte trodde jag han skulle hitta hålen i sängen.
Han älskar även att sparka och trycka in sina små fina tår i benet och i sidan i magen på en när han ligger i soffan. Har fått ett par blåmärken nu. Busunge. Älskar hans min när han gör det oxå, han tar i så han stönar och ögonen nästan ploppar ut. hahah! :) Ser så elak ut. Och ont gör det.

Nu är han så trevlig så han ligger och skiter bredvid mig här. :) Och spottar när han nyser gör han oxå, behöver jag inte duscha idag heller. haha. :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0