Undra ja..

Undrar om man ska starta upp en ny blogg, nytt liv ny blogg? eller ska man fortsätta på denna? Hmm..
Har fixat nya kategorier iaf, märks väl om dem blir kvar, haha.

---


Kevin vakna vid 6-halv7 imorse, gick upp gav han tutte, sen skulle jag hiva i han lite semp så han skulle bli mätt och somna om. Men icke då, han spydde och sen låg han i soffan och prata som aldrig förr.. Så vi satt oss och kollade på Vakna med the Voice, som alla andra mornar. hehe :) Tror han somnade om vid halv 9 imorse efter att han fått äta, då tog jag mig själv och gick och la mig oxå. Skit trött idag, klarar inte av att gå upp tidigt i en vecka haha, :)
Vi vaknade nu vid halv 11, skönt :) Så nu ska vi käka lite frulle sen får vi se vad dagen har att bjuda på..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0