Äntligen!

Nu har vi fått golvet omlagt i vardagsrummet, ack så fint de blev! :) Har dammsugit hela lgh och torkat golven, så nu skiner det extra mkt om golvet. haha! :)

Men jäklarns vad slut jag var imorse vid 7. Har sovit väldigt oroligt inatt, vaknat alldeles svettig! Kan nog ha att göra med att min kära sambo hade höjt värmen på elementet igen. Tack så mkt hjärtat! Men piggna till lite och sprang sen och plockade ner alla små kläder. Sen vek dom i storleks högar :) Så nu ska det bara in i byrån, hela hans säng är full med käder, förstår nu vad B mena med "han har redan så mkt kläder". haha!
Vagnen är klädd igen oxå, :)

Tycker så synd om katterna. Dom var ju tvungen att vara instängd i köket och lillens rum. Var in till dem imorse när jag gick upp, B hade redan stoppat in dem där innan han stack. Och efter jag gått ut stod Sune vid dörrn till hallen och kollade på mig (glas i dörrn) och krafsade. Gu, mitt hjärta höll på att brista där! Tänkte nästan öppna dörrn och ta med honom till sovrummet.
Gick in till dem när gubbarna hade stuckit iväg på lunch, Liza mitt lilla hjärta var alldeles skakig. Måste låta hemskt om dom där maskinerna dom har! Men nu är dom ute igen, och Sune springer runt och leker med sina små möss. Han kom nyss gående med en i munnen och släppte här i sovrummet. Söt :)


Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen, var bra länge sen jag luktade så här illa!

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0