Det börjar ta sig nu!

Nu har jag äntligen fått igång den stationära, skriver från den just nu! Wohoo.. :) Jag behövde inte tjata så mkt på B för att han skulle sätta upp databordet. Sötnosen. Så nu börjar det bli ordning här hemma, känns så jäkla skönt.
Men skulle behöva ominstallera datorn och fixa ett par högtalare. Trodde vi hade en ominstallations skiva, men tydligen funkar den inte, enligt B.. Så får väl fråga om jag får låna faders nångång :) Nån som har kan ju gärna hojta till!
Känns skönt med en stationär, kanske man inte sitter vid datorn så ofta. Blir ju lätt att man sitter vid datorn hela tiden annars, om man har en bärbar. :)

Har nyss hällt i oss varsin banan milkshake, jag och B. B blev så sugen påt så han stack till tempo och handlade. Skapligt gott var det. :)
Nu har han kopplat in sitt jäkla spel igen, så nu lär han väl inte vara kontaktbar, hehe :)


Kollade på Cornelis filmen förr. Den var inte så bra som jag hade trott den skulle vara. Hade det varit en annan människa som spela Cornelis och den inte hade varit så hoppig, så hade den nog varit bra mkt bättre!


Börjar känna av ryggen mer nu oxå..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0