En tur till BB.

Var på besök på Bb idag. Tog ett tag att hitta dit, då senil som jag är glömt bort vart dom sa man skulle gå, när jag ringde och bokade besöket! hehe. Men efter lite om och men så hittade vi fram iaf. Och vi fick se en film om amning och lite mer info om rutiner dom har där. Fick även gå runt och kika på salarna och de. Jag kommer få panik av att vara där, rummen såg så jävla dystra ut! Kan dom inte måla lite blommor eller nå på väggarna? Ser ju fan ut som ett psykhem nästan, usch!! Men som B sa, de kommer jag nog inte tänka på när vi är där och lillen just kommit ut. :) Får hoppas de.
Och nu ska man tydligen få åka hem efter 6 - 12 timmar, efter förlossningen.. Så om allt ser bra ut så kan dom skicka hem en efter 1 dag. Det tycker jag är lite läskigt, då har man ju knappt kommit igång med amning och sånt ju. Men Bm sa det att vi behöver inte vara orolig, dom skicker inte hem en bara för att. Dom vill se så att man verkligen klarar det! Ajaaa.

Jag är sugen på någonting, men jag vet inte vad! Frustrerande, haha :) Ska nog ta ett glas cola och doppa såna där marie kex i tror ja, det var länge sen. Kommer ihåg att man alltid gjorde så när man var liten. hihi. :)

Ligger i sovrummet med B, han är lite trött och jag oxå. Vila ryggen lite :) Sen är det snart BB, då måste jag väcka honom sa han. Får väl se hur bra det går. :) Och nu har han tydligen inge jobb igen, dom behövde inte ha honom kvar ute i Tierp. Märks väl hur länge jag får honom hemma nu då innan han ska iväg på nästa uppdrag. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0