Förlossningsbrev.

Sitter och försöker få ihop ett rätt skapligt förlossningsbrev. Kan ju inte planera ut i minsta detalj, men iaf skriva ner önskningar jag har. Så jag slipper få ångest över att förlossningen blev värdelös!
De blev ett papper med fram och baksida skrivet, de är ju inte allt för mkt. Då jag skriver väldigt stort oxå :) Man kommer ju prata med barnmorskan, så allt jag skrivit ner kanske inte ens kommer ske eller nåt.
Måste packa min BB väska oxå, så det är gjort. Behövs nog inte ha med så mkt saker, men ändå, tänker inte stå i sista minuten och packa. nej nej! :) Lillens väska är iaf klar.

Har städat ordning lite här hemma, så nu luktar det gott igen :) Förstår inte hur katterna gör när dom har varit på toa. De är fan kattsand överallt i lgh. Skapligt irriterande! Dom kanske gör så för att jag ska röra på mig mer, eftersom jag blitt så stor? hahah.. Smarta katter. :)

Lillen håller på hickar för fullt i magen nu.. :) B håller på och tjatar på honom att det är dags att komma ut nu, så vi får se hur han ser ut.. hihi :) Gullig.
Idag ska jag tjata på B tills han blir arg oxå, att databordet ska upp! Haha :) Vill få ordning på allt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0