Hightech grejor..

Bytte tbx till min svarta sony ericsson, och vips, så funkar det att ta emot och skriva/skicka sms igen! Förstår inte. Den nya sonyn jag fick av B i höstas verkar gått kaputt. Kan varken skicka/skriva sms eller ta emot sms på den, har funkat jätte bra tills förra veckan. De är ju dåligt frustrerande! Synd på en så fin telefon, alldeles blå prickig sen säng målandet, hehe! :) Ne, nu blir det väl att ha gamla sonyn eller smöra så jag får ta Bs samsung touch, han använder den ju ändå så inte, eftersom han har jobbtele :)

Nu idag åker min kära syster och hennes man iväg till Dublin, kommer sakna henne. Men de gör jag ju jämt ändå så.. Och min kära broder är i Egypten med familj, fast han kommer väl hem snart..
Syster hoppas på att de inte blir nån bebis nu när hon är iväg, och ja, de kan ju inte jag bestämma! hihi :) 
Och lille Sune har hittat en ny sovplats, i lillens bilstol! Hittade han där imorse när jag gick runt och letade efter båda katterna. Tur de är bra tyg i den så de bara är att torka av! :)

Nej, göra nån nytta nu kanske?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0