Imorn gäller de!

Imorgon ska Sune till frisören och fixa frillan. Han kommer bli så söööt! :) Äntligen kommer han bli av med alla tovor, är så glad gör han skull :)

Sune har det även jobbigt med sin flickvän denna vecka, hon är på honom konstant. hehe :) Inte lätt att ha en pigg och gla tjej ibland. Snuskisar :)


 

Har varit en seg dag idag, vet inte alls vad som är med mig. Känner mig skit trött idag. Får hoppas det är bättre imorn :) Blir väl inte mkt sömn för hjärnan kanske när man måste springa på toa 100 gånger på en natt. Hinner ju inte somna om ordentligt förns det är dags att kliva upp igen och gå på toa. Men snart är det över får jag hoppas! :)
Hoppas jag har mitt lilla monster i famnen i helgen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0