Jamen jamen!

Besöket hos Bm gick bra! Har gått upp ytterligare 1kg. Hon stack mig i armen för att få ut lite blod, de gick bra denna gång. Förra gången fick jag lov att åka till sjukan och ta prov, för hon hittade ingen bra ven och sticka i. Mina vener sitter tydligen inte i armvecket, utan bredvid. hah :) Men de gick bra denna gång som sagt. Hon kollade även hur lillen låg, och han ligger med huvet neråt, men inte fixerat. :) Som jag misstänkt då jag får "knölar" ovanför naveln när han rör sig, hehe, ser lite roligt ut.. Rumpnissen! hihi. Mitt lille hjärta, som vi längtar efter dig! :)

Talade med mor min om hur fort hon fick ut oss 3 barn till världen. Bror min fick hon ut på drygt 2 timmar, och mig och syrran fick hon ut på dryga 5 timmar från de att värkarna startat! Så, om jag nu går i min moders fotspår kommer de gå fort med andra ord, så B lär gasa på som fan om han är på jobbet när det sätter igång. haha! :)
Oj oj oj.. 


Har nytt klivit ur badet nästan, ska smörja kroppen och sen invänta BB! Men de är många timmar kvar. Dryyygt.  
Hoppas innerligt att min kära syster har skickat kläderna oxå, då skulle jag bli glad! Vill gärna se vad jag köpt genom tradera. Slipper jag tjata på henne mer oxå, och så slipper hon bli sur på mig just bara för att jag tjatar. haha! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0