Måndag, måndag!

Var till Bm idag, och allt såg bra ut. Hade inte ökat nå i vikt denna gång, kors i taket! :) Han har inte lagt sig till rätta än, men har huvet neråt iaf.
Skulle ta en promenad ner till stan efteråt eftersom de var så fint väder ute, men kände efter jag gått ett tag att jag inte kommer klara de. Fick världens håll i hela magen, gjorde skapligt ont! Så tog bussen till centrum och skulle gå och kolla hur mkt pengar jag har på kortet, men då fanns de inge lappar i nån av maskinerna. Tröttsamt!
Sen blev det bussen hem, och de var bra skönt att få sätta sig. Hade ont, ont i magen och var alldeles svettig. Men men, sånt man får ta :) De har gått över nu så. Men de är så trist att jag inte kan vara ute och gå utan att få ont, nu när det börja bli så fint väder och allt..
Mötte mitt hjärta B utanför porten oxå när jag klev av bussen hemma. Hehe tajming :)

Nee, nu ska man väl sätta sig i soffan och vänta på att BB ska börja.. Jag vill se En unge i minuten, men det vill inte B. Så ska väl glo Världens bästa hotell, inspelat i Etuna och allt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0