Märks att det är söndag idag!

Mmmm! Vaknade på helt fel sida idag. Snäste åt B och var allmänt grinig! Var upp på toa vid 10 och gick sen och la mig igen. Sen klev jag inte upp ur sängen förns vid 5 tror ja.. Helt jävla låg i skallen, orkade ingenting! Fan vad jag hatar dessa dagar. Känner mig så dum mot B, när vi för en gång skull har tid till varann, han är ledig och hemma, då ska jag hålla på och må så här. Men nu var det ju ett tag sen.. :) Får hoppas de inte kommer några flera såna här dagar nu iaf.
Vill bara ha ut monstret i magen nuuuu! :) Längtar.

Han håller på och bökar runt som mest nu på kvällningen. Mysigt :) Imorn ska vi in till tanten på rutinkontroll oxå. Får hoppas allt ser bra ut, men de har det ju gjort hitills så.. :)

Ja, Nicky åkte ur BB ikv oxå.. Attans. Han såg ju rätt bra ut, synd att han var som han är bara.. Haha!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0