Natttalare.

Kan icke sova, så drygt! Känns som det snurrar runt tusen saker i skallen, men ändå kan jag inte tänka så mkt. haha! :) B sover sött bredvid mig, han talade i sömnen nyss. Jag skulle hjälpa honom med något, får fråga vad när han vaknar sen, för jag hörde inte riktigt vad han sa. hihi :) Han är bra trött, då brukar han snarka och tala i sömnen. Men kan förstå honom oxå, gå upp kl 5 på morgonen och sen sluta jobba vid 7 på kvällen, hemma vid 8 typ. Men nu kommer han väl förhoppningsvis få lite sovmorgon :)
Mig älska honom! Även om han är väldigt dryg ibland och inte så städhjälplig. Men men. :)

Undra hur lillen kommer se ut ja.. Om han får Bs näsa? haha! Hoppas han kommer få mkt från oss båda iaf. Mamma tyckte han såg ut som en Nilsson på Ul bilderna, för han såg ut att ha en potatis näsa. Hah :) Ja de märks när han behagar att komma ut, hur han ser ut. Hoppas förlossningen inte blir så långdragen oxå.. Hatar att vara på sjukhus. Får sån lustig känsla så fort jag kliver in på ett.
Vill ha ut dig nu lille vän! :)

Syster verkar ha det bra i Dublin iaf! :) Lite avis att hon får åka "utomlands" när en annan sitter hemma och klappar magen och väntar. De är en dryg väntan.



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0