Städdag!

Japp idag är det torsdag, och då är det städning som står på schemat. Kul kul! :) Men idag hjälper ju B till så då slipper jag dammsuga och torka golv, bara disk och toa städning till mig. hihi :) Kanske min kropp inte behöver göra så ont idag.
Fast de känns i höfterna att vi varit ute och gått. Tog en tripp till köpis och kollade runt, B skulle köpa nån kabel till xboxet och jag köpte nya "rakpennor"  till ögonbrynen, så nu slipper jag snuskig utväxt. hehe. Ser ju så sunkig ut när man inte fixat ögonbrynen tycker ja.. Var även till Jysk och köpte sånt där liggtjosan till skötbordet. Så nu borde allt vara fixat tycker ja.

Fick hem mina efterlängtade kläder från syster idag oxå! Så nu slipper jag vara sur och tvär på henne någe mer! :) Tackar våran söta mamma för hjälpen att puffa henne i rumpan så hon fick iväg allt. Så nu kan vi tvätta dessa kläder oxå, och packa ner det jag vill ha med till BB. Sen får han allt komma ut tycker jag! :)

Nej, nu ska jag börja med städningen. Så jag får min efterlängtade mat snart, hemmalagat mos och kassler! :) Jag har längtat sen igår. Haha :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0