Stress, stress!

Förstod att denna dag skulle bli stressig. Ska hinna tvätta, bära ner kartonger till källarn, sen äta och sen plocka in möblerna till lillens rum! Min kropp kommer vara helt slut. Och så blir B sur, men jag sa de, att du ville göra allt idag, och då får du göra det oxå! Han har stuckit iväg nu och ska hämta sin bil han ska ha på jobbet, sen skulle han till F och hämta nå sopa tank, herregud. Känner mig lååååg.

Har tvättat alla lillens kläder iaf, bara sänglakan kvar. Så nu har vi små små kläder hänger överallt i lgh! hahah, ser ut som ett zigenar hem snart. Man skulle haft en tvättställning, men ne, de gick ju tydligen inte att köpa. Less jag blir! Inte så fräscht att ha hans kläder hänga överallt. Ajaaaa, de blir bra de här ååå! :) 

Ska nog försöka trycka i mig nåt att äta, sen kliva ner till tvättis och kolla läget.


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0