Virus hit och virus dit!

Ja, har sökt igenom denna dator. Och nog var det bra med virus på den! Men nu är allt borta, tack och lov :)
Trojaner från japan, hahaha!

Idag har varit en lugn dag hitills. Käkade varma mackor till middag och sen tokslockna jag i soffan när vi kollade på Draktränaren. Hann se nästan till slutet iaf! :) Var bra länge sen jag var så mätt så jag blev trött. hihi :) Men dom säger ju att man ska vila mkt om dagarna nu fram till förlossningen, och inte mig emot. Hah! Så jävla tråkigt väder ute oxå så man blir alldeles slö.

Liza har lagt sig till rätta i vagnen oxå, så söt :) Och Sune ligger i knät på B som sitter och spelar. Lugn och fin dag idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0