Blä och usch!

Jag tror jag börjar bli sjuk. Halsen ömmar och snoret rinner, kul skitkul! Tänker inte kliva utanför dörrn i onödan idag. Suck!
Har plockat fram lilla bärbara datorn igen, kände för att mysa ner mig i soffan medans lillen sover. Ta en break. Lillen somna i sin bilstol, satte honom däri för jag skulle äta lite. Då somna han, och jag vill inte riktigt väcka honom, för han är så trött och grinig idag igen. hehe :) Han har nog sin mors humör när det gäller trötthet.
Men han lär väl vakna snart av sig själv. Får hoppas att hans far tar upp hans babysiter snart, den ligger i bilen fortfarande sen Etuna.

Skulle plocka ihop lite kläder från HM igår på nätet, men som vanligt så finns inget av det jag vill ha kvar! Så jävla less. Lär väl gå till köpis och kolla ist. Tröttsamt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0