En lugn stund :)

Ja, äntligen har jag en lugn och tyst stund. Lillen somnade efter lite om och men! Har försökt få honom att sova minst 10 gånger, men den lille vaknar av sig själv. Även fast han är toktrött! Förstår inte.. :) Han tittar på mig och börjar gråta/skrika, som om de är mitt fel att han vakna. Nehe du! haha.


Har setat och läst igenom min blogg, lite roligt att läsa vad man gjorde förr, och funderingarna man hade. :) Roligt att läsa att man trodde man skulle gå över tiden då på torsdagen, och sen natten där mot fredagen så började värkarna. Komiskt! En upplevelse jag aldrig kommer glömma, shit.


Just ja, den lille pinka ner hela skötbordet idag, så mitt i all gråt och kinkighet var man tvungen att fixa det oxå. Kul kul! haha :)
Och hörselprovet igår gick fin fint, han hör som han ska! :)


Nu ska jag väl slå omkull mig en stund i soffan eller sängen. Behövs kan jag säga! :)


Kommentarer
Nize

Men heeeej vad kul! :D

Grattis till sonen han är urgullig!!



Mössan kommer ifrån MBC det är en tjej i Gävle som syr dom. Helt underbara mössor :)

Du hittar dom här

madebycarran.blogspot.com



Hojjta till om du vill ta en promenad någon dag vettja :)

2011-05-03 @ 22:19:29
URL: http://nize.blogg.se/mittliv


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0