Happy happy!

Jag fick tbx mitt kort till mitt konto! Nådigt glad jag är nu. :) Slippa föra över pengar till fars konto nå mer, veta att pengar kommer in på mitt konto och kan användas direkt! Nästa steg blir väl att fixa internet bank, de glömde jag fråga om, stupid me! Men men, fick detta kort på prov. Och jag kommer inte övertrassera det igen, då är jag bra dum i huvet. haha. :) En sten lätta från axlarna nu.
Men de är ju lite kaos, kortet skickas hem till Valbo och jag lär fixa kod och sånt här nere i Etuna. De kanske kommer fram på fredag, och jag kanske åker hem imorn. Men då lär jag åka ner till Etuna igen. Hmmm...

Varit ute på långpromenad idag igen. Pust och stön! Mina ben är helt slut! Syrrans trappor gör ju inte saken bättre heller, haha! Tänker inte kliva ut nå mer idag iaf. Var förbi min fars jobb och skulle hämta syrrans cykel, men far var inte där, han var ute på något ärende. Tråkigt. Träffa broder iaf. :)

Nu sitter jag och mor och kollar på tv och försöker få en K att sova. Han fick nyss mat, men han har lite knip i magen tror ja så han vill inte sova riktigt. Tycker så synd om honom :(

Saknar mina hjärtan där hemma faktiskt! :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0