Kärleksbarn

Mjaa, K är bra söt han! Satt han i sin bilbarnstol för jag skulle hälla upp varmt vatten i termosen. Sen när jag är färdig med det och kolla på K så sitter han och sover. Han lyckas somna på mindre en 5min. hehe :) Tröttmössan.
Han och jag har även legat och sovit nu på morgonen, båda var så trött så vi slockna. Inte mig emot med lite extra sovtimmar. :) Och imorse vid 5 när han fått mat och allt sånt där, fick han ligga i våran säng för jag tyckte han var så pigg, så slockna han. Helt ovaggat, snacka om att jag blev paff!
Så nu ligger han i sin säng och sover, men han lär väl vakna snart. De gör han alltid så fort jag skriver eller säger att han sover, typiskt. hehe.

Har käkat potatissallad, med extra dill i, sen sån där laxsås till middag idag. De var faktiskt gott! haha :) Vad gör man inte när man inte orkar ställa sig och laga mat. Eller är sugen på macka!

Kl 15,00, ska vi iväg till BVC oxå. Undra hur mkt han väger nu? :) Knubbot.


Neee, nu ska jag ringa och boka sånt där möte på familjerätten. Tjoo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0