Köpis town

Tog en promenad till köpis idag igen. Var inte riktigt planerat, men lära ju eftersom jag skulle registrera kortet.. Kom på de när gubben sa det på banken, att jag lära tjoffa in det i deras maskin där borta. Men inte mig emot, kunde jag gå runt lite i lugn och ro och kolla på kläder :) Så nu fick K lite mer nya kläder, hehe. Man kan ju shoppa ihjäl sig till dom små :)
Så nu har jag ett fungerande kort och konto. Känns underbart skönt!

Nyss fått den lille att somna om igen. Tror han har lite ont i magen igen.. :( Trött och ledsen är han. Stackarn.
6 veckor blir han idag oxå, de går så jäkla fort! Stoppa tiden..

Nu måste jag greja lite med bloggdesignen. Jag har förstört den bra nooog!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0