Mors dag.

Har varit en lugn helg då K är snorig och hostig. Tänker inte kliva ut med honom. Var ju tänkt att vi skulle åkt till sandviken igår och glott på bilarna.. men men. :)
Tycker så synd om honom när han vaknar och inte får nå luft knappt. Man vet ju inte vad man ska göra! :(
Idag är det morsdag oxå, fick en tidning av B. Amelia Baby, den var faktiskt rätt bra. Men lite lik alltförföräldrar tidningen.. B ska väl iväg och köpa tårta, som han tjatar om. Men han däcka i sängen förr, så han får sova tills han vaknar. :) Inte lätt med småbarn.

Han har varit duktig och tagit K på morgonen denna helg. Så jag fick sova till halv 11 igår! :) Dåligt skönt. För även K tog en lång sovnatt, sov från 12- halv 5. Hmm.. Denna natt tog han oxå K, jag hade ingen ork.. Vart tog den vägen!? Aja, vi har kommit överens om att han ska ta K på helgerna på morgonen, så jag får sova lite. Så tar jag nätterna. :) Nu fick han ju se hur det är att kliva upp varannan timme. hehe :)
Fanns ju sånt där schema med i tidningen, om vad respektiva ska göra här hemma. Vi ska nog sätta oss och fylla i den, skulle nog underlätta. Slippa massa bråk och tjafs.

För någon dag sen fick jag tag på saxen innan jag skulle duscha. Så nu är man korthårig.. :) Kanske blev lite mkt, men håret behövdes toppas. Skulle behöva kapa av allt, så jävla slitet.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0