Promenix,


Jag är värdelös, en värdelös mamma! :( Jag glömde ta på mitt hjärta vantar när vi var ut och gick idag. Hans händer var alldeles kall och blå när vi kom in. Nästan så jag släppte en tår.. Fyyy!

Tog som sagt en promenad här på eftermiddagen. Och precis när vi kliver ut genom porten börjar den lille gråta! Aldrig att jag vänder om och kliver upp igen, tänkte jag. Så jag gick några meter till och kommer ner mot Trädgårdsvägen, men den lille gråter än. Så det var bara upp med honom och fram med tutten, så där gick jag med en liten i famnen och vagnen tom! haha om jag skrattade! Folk lär ju trott jag var dum i huvet eller nå som gick där och skrattade för mig själv. Men han lugnade ner sig iaf och fick ligga i vagnen, då kommer nästa grej. Suffletttjosanet i fram blåste upp nästan hela tiden, så stackarn fick ligga mitt i solen och blåsten ibland. Måste kolla vart fan man sätter fast skitet, för de finns nåt den ska sitta fast i, men jag hitta inget. Rätt kass vagn tycker jag just nu! Annars var väl promenaden rätt ok, han sov i 45m nästan. haha :)

Måste fixa en mjuklift, de går ju inte att bära ner stackarn i famnen. Jag tycker det ser illa ut. Sen är det drygt att släpa grejorna han ligger på upp och ner oxå. Hmm..

Nu är det en liten som vill något, ovanligt! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0