Semester.

Jaaa, de känns som semester att vara här nere. :) Syrran är jätte duktig och hjälper till med K. Jag får knappt göra något själv nu, hon vill göra allt. hehe :) Inte mig emot. Att vi kvinnor har det där i bakhuvet hur man tar hand om en bebis, de är lite fränt :) Inatt tog hon K några timmar så jag fick sova ut, han ville inte riktigt somna när jag gjorde det, hehe. Så hon satt uppe med honom och sen fick jag tbx han imorse, :) Han hade sovit lika bra hos henne som hos mig. Så det är bra! Det var bra skönt att få sova några timmar iaf. Guld värt! :)


Var till banken idag och pratade om att få tbx mitt kort till det konto som blev spärrat hos dem. Dom skulle ringa imorn, tanten som bestämmer det var inte där. Otur! Så jag håller tummarna att jag får tbx kortet, skulle underlätta så mkt! :)


Är hos mor nu, ska väl ut och gå med lillen snart så han får lite mer frisk luft och kan sova lite.. :) Just nu ligger han på mors säng och åmar sig. heh :)
Vägde mig idag oxå, har gått ner dom kilon jag gått upp sen september när vi skrev in oss hos Bm! :) Bara resten kvar.


Hitta en raggande Patrik. haha! Vilka minnen man får när man ser alla bilder som finns på denna dator. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0