Sjukstuga?

Kevin väger numer 4755gram och är 57cm lång :) Han börjar bli stor.. Han kissade ner stackars S oxå nästan. hahah! :)

B kom hem och säger att han börjar bli sjuk. Jippi! De passar ju ytterst bra när man har en liten klutt hemma. Får hoppas de inte blir värre, hans jobbarkompis är ju sjuk oxå. Säkert den jäveln som smittat! Börjar känna mig hängig jag oxå, har sprungit och nysit hela dagen och halsen börjar kännas. Hoppas inte jag blir sjuk, de har jag ju inte tid med! Men jag brukar klara mig, så länge jag klär mig. Får sluta springa ut i bara linne, ha tröja över hädanefter. :) Äsch!

Nu ska jag göra något annat, passa på när stor och liten sover. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0