Tålamod.

Har en kinkig liten pojke här hemma idag, trött men vill inte sova! Undra om det har med värmen att göra? Han är så varm så man kan steka ägg på honom! Stackarn. Men har fått han till sängs nu igen iaf, får se hur länge han sover nu..
Känner mig allmänt seg och trött jag oxå. Tappar humöret för ingenting snart, denna jävla värme tar kål på mig! :/ Måste börja dricka mer vatten och äta mer på dagarna.. De känns i huvet att jag äter för dåligt.

Klart missade vi tvättstugan igår igen, 6 gången kanske? Less jag blir. Så fort Basse ska fixa något här hemma går jobbet före. Men de är ju han som får lida, han som inte har några rena kläder. Jag var ju smart och tog med mina och Kevins smutskläder till Etuna :) hahah! Tur man har en snäll mamma som kan tvätta åt en. Värst är väl att underlakanen börjar ta slut. Hmm.. Det går ju inte åt mkt kläder när man bara går hemma heller, mest underkläder, och det har jag gott om. :) På söndag provar vi igen.

Imorn blir det besök på BVC oxå, missade ju tiden förra veckan eftersom vi var sjuk både jag och Kevin, eller mest jag. Hoppas han går upp i vikt som han ska .. :) Märks.

Hoppas tiden går fort så det blir midsommar snart, åka ner till Etuna och koppla av igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0