Usch och blä ännu mer!

Jo men visst fan blev man sjuk och är fortfarande. Febern slog till i förrgår kväll, fy fan säger jag! Värre en att föda barn. Haha! Låg i sängen och skaka som ett asplöv när jag skulle sova, tog på mig mysbraller, raggsocker, strumpor och tröja och sen täcket på det. Men frös ändå! Men somna till slut iaf. Jag har ju den trevligaste sambon oxå, vänder sig om och somnar när han ser hur jag fryser! Dumpucko. Det fick han nog allt höra sen! Vakna sen av att jag var ursvettig istället så det vara bara av med allt och sen ligga utan täcket, herregud. Hatar att vara sjuk! Tycker så synd om K som inte kom ut nåt igår och fick ligga i sin säng mest, medans jag låg och beklaga mig i min säng. Han fick mat iaf. hehe :) Stackarn.

Idag har vi iaf setat uppe och "pratat" i soffan. Fått världens finaste leenden från honom :) Och han har berättat massa saker för mig. hehe :) Pratglad.
Mår mycket bättre idag. Bara snorigt, men jag har ju min snorfilt :) Haha! Tänker inte kliva utanför dörrn i onödan, vill bli ordentligt bra så jag slipper bli dålig igen. Bara K som får lida fört ju. =/ Får be hans far ta ut honom i vagnen lite kanske? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0