Vaaaalboo!

Yes, hemma i Valbo igen.. Kom hem igår kväll :) Känns rätt skönt ändå.

Tog en promenad till köpis imorse och hämta ut lillens nya nappflaskor, Dr brown. Sägs att dom ska förhindra att de kommer in luft så ungen slipper magknip och sånt.. Hoppas dom hjälper!
Fick även nya skor av B som en tidig morsdag present. Så nu kan jag gå ut på lång promenader :) Tack hjärtat!
De är ingen som vill köpa ett par converse skor i storlek liten? Mina har helt plötsligt blivit för små?! Knappt använda, köpta förra somarn.. Det var pga dem jag fick nya skor idag, mina fötter är helt sluuut! =/
Sen köpte vi en sängmobil till lillen med melodi. Han verkar gilla den :) Fast stjärnan är endå bäst, gu vad glad K såg ut igår när han såg henne/honom när han la sig i sängen. hihi :)

Imorgon blir lillen 6 veckor!! vart tar dagarna vägen? :o

Nej nu ska jag röra på mig, diska och städa toan. :) Passa på medans lillen sover, han däcka nyss i knät på mig. heheh :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0