Dilemma!

Åh jag har sånt dilemma, om man ska köpa vagnen eller inte! Basse tycker det är onödigt nu när det börjar närma sig jul och vi ska köpa julklappar. Och att den vagnen han har är i bra skick och funkar tills han blir större och behöver byta.. Så ja.

Negativt med vagnen är ju att man inte kan vända styret på den, eller sittsen. :( Så de funkar ju kanske inte att ha nu när han är så liten? Men jag har hittat en annan vagn, Emmaljunga Cerox, den kan man vända styret på. Och liknar lite denna vagn jag vill ha. Men den fick man inge åkpåse och det med till :(

Ååååh. Varför skulle jag börja kolla på vagnar föör!?? bajs bajs bajs!! Jag som alltid velat ha en Emmaljungavagn..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0