Grävmaskin

Har varit och träffat pappasambo borta vid Köpis, kom nästan precis in. Kevin tyckte det var skoj att kolla på pappa när han jobba, det lilla han kolla iaf. haha! :)
Sen somna han i vagnen när vi gick hemåt och jag trodde han skulle sova vidare i sängen sin när vi kom hem. Men icke då! Han skulle upp och leka ist, så visst. Får se hur denna kväll slutar, övertrött bebis? :)

Har städat och grejat idag bara innan vi gick iväg. Kevin gillar dammsugarn, hah! Kryper efter och drar i sladden. Tok. :)


Ikväll ska Basse och jag försöka hinna se Smurfs innan läggdags. :) Men Basse lär väl lägga sig tidigt, då han ska börja borta på köpis igen vid 4 imorgon bitti. Inte ett dugg avis ja!! :) Sen ska han jobba söndag kväll oxå, och sen kanske ledig måndag. Får la se hur det blir :)


Nej nu ska jag försöka underhålla min blonda son till vilddjur.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0