haha!

Såg att mitt sms till Basse hamnade här oxå. Ooops. Nu lär ni tro att vi lever på snabbmat, delvis sant. Men igår orkade varken jag eller basse att laga mat. Jag var inte alls sugen på falukorv. Men hade Basse sagt att vi hade fiskbullar (som han gav till katterna igår kväll, för vi glömde köpa kattmat ) hade jag hellre ätit det! Potatis och fiskbullar i hummersås, finns de nå goare eller? :))
Nej, pinsamt att smset hamnade här, hela vårat matliv blev exsposed! (stavning?) hahah :)


Försöker få min älskade att sova, men han vill leka i sängen. Fast han är trött..


Kommentarer
Thessan - Mamma till Moa

Hahaha, de missade jag!!

Men jo, det är verkligen jätte kul när dom gör framsteg, allt är så otroligt underbart. Ja nu gäller det att slå upp ögonen ordentligt ;)

2011-11-18 @ 16:58:11
URL: http://theresemessing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0