Happ

Lillen somna igen vid halv 18. Hurra! Och vaknade nu, vid 19.45.. såååå, de är egentligen nu han ska läggas i säng för att sova för natten. Kul att se när herrn behagar att somna om nu då, känns som det blir en sen kväll idag. Men jag kan ju inte tvinga ungen att vara vaken när han är jättetrött!

Jag råkade somna på soffan igen, efter vi käkat. Farligt de där! :) Men lite utvilad är jag iaf. hahah!



Nej om jag ska underhålla min kära son som håller på och drar i mitt nattlinne, för han vill upp i soffan. Just ja, fick hem en provblöja från pampers, och testade den idag. Tycker fortfarande det luktar varm choklad om dem! Usch. De ska vara Libero :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0