Jaa..

Vet inte vad man ska skriva om allt. Tankar och funderingar. När ska jag få må bra? När jag ska behöva slippa tänka på problem, på allt som tar emot. Så fort jag blir glad och känner för en bra framtid, är det alltid något/någon som ska komma och begrava allt igen.


En sak vet jag iaf, att jag aldrig kommer lämna Kevins sida. Hur less jag än är på allt! Hur ofta jag än tänker att han skulle ha det bättre hos någon annan, att jag inte kan ge han den kärleken han behöver! Men jag älskar ungen mer än mig själv och gör allt för honom. Men i dessa stunder känns allt bara skit.


Hur kan en människa få mig att må såhär? En person jag tycker om och ville dela mitt liv med. Allt är över, det finns inget Vi mer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0