Lång natt!

Gick och la mig i sängen vid 21 igår!! Men somnade inte förns vid halv 23 tror ja. Fick sova till halv 8 imorse och sen somnade jag om när jag lagt Kevin igen vid kvart över 9 och vakna vid kvart i 11. :)) Så lite har jag ju sovit iaf, känner att de behövs. Tur Kevin sover ett tag på morgonen :)

Just nu ligger han och sover igen, han fick mellis och sen blidde han trött. Prinsen min :) Skulle aldrig byta bort honom! Han har fått mig att inse vad livet är.
Basse stack iväg och ska byta till vinterdäck på firmabilen, han tog även med Kevins däck till vagnen, har ju punktering i fram! Drygt. Vill ha en ny vagn, en smidigare.


Undra hur allt ska bli? De finns inte hur många bägare som helst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0