Muuu-ms


Klutten somna om vid halv 22 igår. Efter mkt mys och lek :) Provade ge han fullkornsvällingen oxå, den gick ner. Fick köpa en hel kartong sån av M. Tack :) Så han sov till 8 imorse. Skönt. Men jag var upp och tittade till honom vid halv 3 inatt tror jag det var. Och han sov så sött, min prins. Han ligger just nu och sover middag :) Får se hur länge han sover idag då..

Har slängt ut en massa vinteroveraller på tradera nu. Som Kevin knappt ens använt, hade ju turen att han kom när värmen började komma. :)
Får hoppas vi får något av det sålt iaf, pengar är alltid bra. Har massor med mer kläder i hans garderob, men vet ju inte om jag vill sälja det. =/ Svååårt.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0