Ojsan

De har inte blivit mkt skrivit här, men verkar ha besökare ändå! :p Fräsigt. De har hänt en del sen sist. Orkar inte skriva om det, räcker med att de snurrar i skallen på mig dagligen.

Igår tog jag och Kevin en promenad till Köpis och handlade lite. Lära ändå posta ett paket som skulle ha postats förra veckan, (märks att jag varit seg och orklös). Så blev fattig av det besöket, som alltid. Känns som dom blåser mig på pengar varje gång jag handlar där. haha! :) Men aja.
Sen kom vi hem, försökte lägga Kevin igen för han skulle sova före lunch, men icke. Han skulle leka. Även fast han somnade i vagnen på väg hem var han inge trött längre! Hmm.. Men fick han att sova EFTER lunch iaf :)

Sen såg jag på Fb att Martinas vän sökte folk att tatuera/pierca. Så skrev och frågade om hon kunde skriva Kevins namn och datum på handleden, och det kunde hon. Så Martina och jag for in till henne efter Kevin sovit färdigt. Så nu har jag ett minne för livet på handleden, får hoppas de läker bra och sådär. Att de inte blir nå skit.. :)
Funderar på om man ska låta henne pierca läppen nästa månad? Sån där monroe kanske, eller meduza eller vad det kallas för :) Snyggt.

Är helt slut i kroppen oxå, blöder och äter knappt ingenting! Har tappat orken totalt. Började förra veckan när blodveckan kom, jag gick ner mig totalt. Sen hjälper det ju inte att Kevin har börjat sova jättekonstigt om nätterna nu! Han vaknar nästan varje timme eller varannan. Skit drygt :/ Skriker och sen somnar om när man tagit upp honom och lagt han igen. Han vill inte ha mat. Men de verkar inte vara tänder på G, vi har itne sett eller känt någe i munnen. Kanske har att göra med att han lärt sig så mkt på kort tid? Krypa, ställt sig upp.. Han har ju även börjat ställa sig i sängen nu, så när man kommer på nätterna ibland står han och grymtar. =/ Less. Han som hade så bra sovtider förr, från 20-8.. Utvilad man var då. Känns som ett minne blott. hehe.. =/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0