Plutten!

Det märks på både mig och Kevin att vi är glada att vara hemma. Kevin sover hur bra som helst nu. :) Han sov från 21.00 till 09.00 idag. Wohoo, utvilad mamma, nästan iaf :) Undra om han hade sovit längre om jag inte gått in till honom imorse? När han låg under täcket och mös. haha :) Så rädd har jag nog aldrig varit, tänk om han inte hade andas... :( Fy..

Matstolen funkar hur bra som helst, :) Han gillar den. Han fick även nya mjukdjur från Ikea, musen gillar han mkt. Den sover han med i sängen oxå. Den smakar gott :) hihi.
Han utforskar lgh mer och mer nu. Ser så roligt ur när han kryper iväg när han fått syn på något, eller när han möter en när man kommer från hallen. Han är snabb den där! Hinner inte långt bort innan han far iväg.


Har skalat potatis och ställt på spisen. Bara vänta och se när Basse ringer och säger att han är på g hem. Han skulle bli sen idag. Han skulle fixa något inför imorgon. Han ska börja greja borta vid köpis, den nya entrén tror jag det var. Så kanske ska kliva iväg dit imorn och kolla :)


Neee, nu ska jag glo lite på tv. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0