Promenad

Vi tog oss en promenad bort till köpis idag, jag blev så sugen på sån där kyckling gulcurry. Sen blev det en sakta och lång promenad hem så Kevin fick sova lite. Så han sov en timme iaf :) Skönt var det att gå. Men man kunde tro att Valbo gått i ide, de var bara liv borta vid skolan vid Vretas. Många som var ute med hundarna oxå, men det var ju lunchtid så :)
Sen kom vi hem och käkade, Kevin gröt och jag kycklingröran. Mumma :)


Just nu är det full rulle här hemma. Kevin är överallt och ska stå mot allt. Även idag ramla han bakåt från bordet och slog i skallen, även fast jag sagt åt han. Tänk om dom kunna lyssna.. :) Stackarn.

Min mobil är mupp igen! Nu funkar inte ljudet alls, :( Jag hör inte personen som ringer och inte dom mig. Och när jag filmade Kevin hade den inte fått med ljudet. Ååh, blir så less. Kevin får ju alltid tag på den och håller på och spottar och fräser med den. Unge.. Får undersöka den när jag får tid, vad som står på :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0