sommarjobb

Sitter och finular på när vi ska skicka Kevin till dagmamma. Till somarn eller hösten? I sommar kommer jag ändå inte ha någe pengar, så då skulle det ju vara skönt att få jobba ihop lite.. Men hur lätt är det att få sommarjobb då? Börja plugga kan jag ju inte göra till somarn, de lär jag ju göra till hösten, om nu min utbildning finns kvar! Hoppas. Måste ju skicka in pappret snart, hur göra? =/

Basse kom hem med fel blöjor idag, less. Avskyr dom där jäklarna med "spännen", nu när jag är van med byxblöjorna. Ungen ligger ju inte still när man ska sätta på blöjan, går ju inte att spänna den! Lär köpa byxblöjorna imorn kanske. :) haha.

Haha, vad roligt värsta pojkvänsakademin är! :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0