Sova sova..

Kevin tog en lång sovstund idag, från halv 11 - 2. Han brukar annars bara sova 1 och en halv timme typ, på två gånger. Alltså sover han 3tim om dagen, oftast. Men inte idag :)
Råkade somna jag oxå på soffan, efter att jag kokat hans flaskor och grejat lite. Skööönt :) Men drömde helt wierda drömmar. Hmm..

Men nu är det full fart efter lunch och majskrokätande. Lyckades klippa hans naglar oxå, och det behövdes. Han river sig i ansiktet hela tiden! Unge..
Väntar på att Basse ska ringa och säga när han rör sig hemåt, så vi kan börja med maten. Tror han är i Sandviken och grejar idag. :)

Jag och Kevin lekte lite med camen nyss.. haha :) Vilken linslus jag har :)

 Kevins spottmin. :)

  Kevin visar sina små tänder! Hihi :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0