Tända ljus

Kevin sov perfekt inatt, efter att vi gett honom näsdroppar och försökt suga rent nosen på honom! De gör jag nog aldrig om igen, fy.. Men de kom knappt ut nå snor, så.. Han vaknade vid 8 imorse, pigg som en lärka. som vanligt. hihi :) Snoret verkar ge med sig, tur det.

Idag har vi inte gjort ett jota, rätt skönt. Känner mig så jäkla seg, pga snoret. Ja jag har blitt snorig jag oxå! De killar och jäklas i nosen. Hoppas jag inte får feber! Skönt att Basse varit hemma idag, så han fått underhålla Kevin lite :)

Nu snart ska vi iväg och tända ljus på kyrkogården här i Valbo. Mysigt :) Efter det ska vi hämta upp Fredda, Basses jobbarkompis, vid tågstation. Han har varit ute på äventyr :)

Jag vann fleeceoverallen på tradera, märks när den kommer hem om han kan ha den! (Håll tummarna !!) Annars åker den ut på auktion igen. Den verkar eftertraktad.. :) Undra om man ska slänga ut Kevins overaller på tradera, som han hade när han var nyfödd/mindre. Kan man ju kanske tjäna en slant :)

Nej, börja göra sig själv och liten klar kanske. Baj baj :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0