Tvättdag igen

De är nå fasen vad mkt kläder vi har att tvätta. Undra om vi hinner tvätta allt idag? Mest våra och Kevs kläder. Skit grisar vi :) Börjar tvätttiden vid 4, men Basse kommer inte hems förns halv 5 om dagarna, så blir att springa ner då. Sen iväg att handla till dagens mat, potatis! :) Sen fläsk och svampsås till det, I Love IT!

Inatt fick jag sova ostört. Kevin slocknade vid 20 igår, och sov fram tll 8 imorse utan att klaga! :) Men som vanligt när jag väl får sova så vaknar jag vid kvart över 7 / halv 8. Så det var bara att ligga kvar i sängen och mysa i väntan på att Kev skulle vakna :)
Han slocknade nyss nyligen i sängen åt fel håll, han låg och bråkade med sina sängkompisar och blev lite trött, så vände på honom och nu sover han :) Utan klagomål. Han är som en helt annan unge att få i säng på veckorna, men på helgerna bråkar han som attans. Tror det har med att göra att Basse inte låter honom ligga och grymta i sängen sin. Han tar upp honom så fort han piper till nästan.. De funkar ju inte i längden. Sen blir ju Kevs och mina rutiner "förstörd" när Basse är hemma, typ. haha :)

Och vagnen, ja. Nu har jag ju fått för mig att jag vill ha en ny vagn. Men behövs de? Jaaaa. :) Men får se, annars kanske han får en ny vagn till 1års dagen eller nå. Får diskutera och fundera med Basse. 

Kollar på lyxfällan, repriser från förr. Kul att behöva försörja sina barn som bor hemma, fast dom jobbar och tjänar egna pengar! Dom betalar inte ett jota. Sjyst. Och deras flickvänner bor där oxå ?? Så föräldrarna får ta lån och allt där till för att kunna betala räkningar. Stackarna. Skicka ut ungjävlarna!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0