6månader! :)

För 6månader kom du. Tre dagar med värkar, du är värd allihop! Du fick inte den bästa starten på livet, men idag är du pigg och kan aldrig vara still. Jag älskar dig med hela mitt hjärta, och ingenting kan komma emellan oss! Ingenting. Du är min finaste prins.


* Kan sitta själv utan stöd, en kort stund. Snart så :)
* Står på alla 4, men kan inte riktigt ta dig framåt än.
* "Kryper" åt sidorna och bakåt, snabbt går det!
* Pruttar, pratar, bubblar med munnen
* Äter mat som aldrig förr.
* Står när du får chansen, när mamma eller pappa håller i.
* Har en tand på gång?
* Skrattar och ler.
* Är väldigt kittlig på låren och på fötterna,

Ett halvår har redan gått, vart tog mina lille prins vägen? Nu är du på god väg att bli lika dryg som pappa din. hehe :)


Ca, 5 dagar gammal,



Ca, tre månader:




Ca 6månader:








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0