Äntligen!

Äntligen hemma, hem ljuva hem!! :))

Kom hem vid 18.00 ungefär, svängde även förbi Köpis och hämtade ut två tröjor jag vunnit på tradera. Innan jag åkte ner till Etuna. En till mig och en till Basse :) Mysigt. Fast inte likadana.
Har plockat in alla kläder till sina riktiga platser, så jag slipper göra det imorgon. För imorgon ska Kevin och jag baaaaara vaaaara. Njuta av lugnet här hemma :) Hihi.

Dessa två veckor nere i Etuna har sprungit förbi. Skulle ni fråga mig vad jag har gjort, skulle jag behöva tänka läänge! Känns som jag varit där en helg bara. Hmm.. Kaos kallas det kanske ?

Kevin har badat och inspekterat hemmet lite när vi kom hem. Han fick krypa runt naken, och såklart passade han på att kissa. Samtidigt som han kröp. haha! :) Token. Tur han skulle bada efter inspektionen.
Nu ligger han och sover, efter lite om och men. Krävdes en halv flaska välling innan han kopplade av. Förstår inte.. Han har jättesvårt för att koppla av nuförtiden.

Och just ja, Kevins nya bilstol funka perfa !! :)) Den är vi mer än nöjd med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0