Gåstol .

Har varit iväg och köpt en gåstol till Kevin idag, i Sandviken. Så det blev att sprita den ordentligt när vi kom hem, så nu sitter han och leker i den. Drar sig sakta framåt/bakåt :) Och ger ifrån sig världens leende. Gounge :) Så nu lär man plocka undan allt smått på bordet och tvbänken. Annars lär det nog bli upplockat av söta små händer och instoppat i en söt mun. hihi :)
Köpte med oss Sibylla hem, mumma! Det var länge sen :)

Basse och jag satt och bråka/tjafsa/prata i bilen på vägen hem. Dags att göra upp ett städschema igen!! Jag orkar inte plocka efter en vuxen människa. Det är KEVIN jag har hand om, om dagarna. Bara för att jag går hemma hela dagarna och "inte gör något utan bara sitter", betyder inte det att jag ska vara tvungen att städa efter en person som kan städa efter sig själv. Hur svårt är det att lägga tbx sakerna där man tog dem?
Jag älskar honom.

Jag gillar verkligen människan och vill inte lämna honom. Det krävs beslut. Jag vill stanna, men hur länge?
Håller på och leter efter ny lgh oxå. Orkar inte med dessa trappor längre, inte konstigt Kevin knappt kommer ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0