God morgon!

Första natten i eget rum gick ju hur bra som helst! Och han sover fortfarande !? Undra om han fortfarande är trött efter sprutan eller om han bara trvis med tystnaden därinne? :)

Han somnade vid halv 21 igår ungefär, sen vaknade och ville ha mat vid 23 och somnade om på en gång! Sen har det varit tyst och lugnt hela natten :)
Jag har sovit bra denna natt, så nu är jag inte lika trött som dom andra dagarna! :) Skönt att slippa höra honom vända på sig, hosta och det där. Vi störde nog varann :) Känner mig utvilad.
Men har faktiskt haft i bakhuvet att jag velat springa in till honom och kolla hela tiden om han andas. Lär nog köpa sånt där andningslarm. :)

Får se idag då, om Basse kan följa med och välja kort. Han är nämligen i Ockelbo och gör något jobb, så han visste inte om han skulle hinna sluta till efter lunch =/ Alltid på fredagar ska han jobba över/mkt..

Äta lite frukost kanske :)


Kommentarer
Thessan - Mamma till Moa

Skönt att det gick bra i rummet :) Duktig !!

2011-10-07 @ 13:00:58
URL: http://theresemessing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0