Grodhopp

Kevin ligger på golvet och ålar/kryper åt alla håll och kanter. Han gör små grodhopp framåt, ser jätteroligt ut :) Han står på alla 4 och gungar lite lätt sen tar han i med benen och hoppar lite lätt framåt. haha :) Han är inte dum den där ungen !! De dröjer nog inte länge innan han tar sig framåt hur lätt som helst.


Han sov från ca,1900 igår till 08.00 imorse. Men han vaknade vid 01.00 och fyllde på med lite välling.

Och ja just ja, när jag kom ut i köket inatt när jag skulle göra välling, var det nå vitt på golvet vid kylskåpet, trodde det var glass först. Men sen öppna jag kylskåpet och ser att det är mjölk i hela undre delen! Kul, ett oöppnat paket mjölk har läckt, hmm.. Väckte Basse så han kunde hjälpa mig fixa det medans jag matade Kev! :) Duktig sambo man har. hihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0